Alkalmazkodás az új normálhoz

0
1692

A coronavírus hatással volt gazdaságunk minden területére, és a fitnesz és wellness ipar sem kivétel. Az edzőtermeknek és fitness stúdióknak az egész országban sőt, szerte a világon-be kellett zárniuk az ajtókat a vevőknek, és lépéseket kellett tenniük a coronavírus navigálásához. Gold edzőterme, például nemrég Csődvédelmi kérelmet nyújtott be. A hagyományos, személyes fitness programozási modell példátlan zavart szenvedett. De ez nem minden. A világunk hirtelen zavara arra késztette a cégvezetőket,hogy kreatívabban gondolkodjanak, és olyan izgalmas üzleti modellekkel álljanak elő, amik szerintem itt maradnak. “A szükség a találékonyság anyja” sosem volt igazabb. Ahogy a világunk visszanyeri a normális élet látszatát, a fitness térben lévő játékosok négy leckét vehetnek figyelembe, ha túl akarnak élni egy válságot most és a jövőben.

Ne hagyja figyelmen kívül a digitális fitness ajánlatok. A hagyományos tégla-habarcs edzőtermek küzdöttek az elmúlt években, és néhány szakértő megkérdőjelezte, hogy közeledünk-e a” peak boutique ” – hoz, ami az a gondolat, hogy a növekedés a boutique fitness központok fennsík lesz, majd csökken. Mint egy fitness cég elnöke, észrevettem, hogy az emberek egyre inkább vonzódnak az otthoni fitness kínálat kényelméhez és rugalmasságához. Számos oka van annak, hogy a fogyasztók választhatnak, hogy dolgozzon ki otthon szemben egy edzőteremben, mint például az alacsonyabb költségek, vagy a rutin által létrehozott egy app, szerint a Guardian.

Kényelmi igényelhető edzések csatlakoztathatósággal

Az én nézőpontomból az otthoni beállítások kombinálják az igény szerinti edzések kényelmét a kapcsolódási lehetőségekkel a felhasználók olyan elhasználódásokból élvezhetik az adatokat, mint például a pulzusadat vagy a pályaművek. Ez évek óta történik, de a mai nehéz idők felgyorsították a tendenciát. Ezért azt javaslom, hogy a fitness cégek omnichannel tapasztalat. Fontolja meg, hogy az edzők számára ÉLŐ és online közvetített órákat is kínál. Hozzon létre olyan alkalmazásokat, amelyek akár otthon, akár a konditeremben szinkronizálhatók a viselhető fitness technológiával, valamint átfogó útmutatást nyújtanak. Hasonló megközelítést alkalmazunk a cégemnél, és ezért tekintek egy igazán omnichanneli élménynek olyannak, amely magában foglalja az otthoni lehetőségek kényelmét, valamint a standard fitness osztályok tanúsított professzionális és személyes edzői szakértelmét.

A wellness világán kívülre nézve a fitneszipar a Nordstrom-tól egy cue-t vehet igénybe, amely sikeresen egy omnichannel shopping élményhez vezetett. Értékesítéseinek több mint 30% – a online, és ezek a digitális értékesítések magukban foglalják a vásárlásokat a boltban. Ez azt jelenti, sok a cég ügyfelei online vásárolni, majd jön a boltba, hogy vegye fel a vásárlás. Csak az USA-ban a Fitness 32 milliárd dolláros iparág. Bár ez jelentős számú ügyfél, a cég megállapította, hogy kevesebb, mint 10% – a “work out to win” ügyfelek, vagy az emberek, akik a képzés, hogy legyen a legjobb kerékpáros, marathon runner vagy yogi a játékban. A többiek csak azért dolgoznak, hogy egészséges életet éljenek.

Minden nap végezzen különféle gyakorlatokat.

Tapasztalataim szerint ezek az ügyfelek vágynak a változatosságra. Fel akarnak ébredni, és minden nap más gyakorlatot akarnak csinálni. Ezt látom a ClassPass-hoz hasonló cégek robbanásában, ami lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kipróbáljanak számos fitnesz osztályt, és az Orangetheory-t, ami egy megközelíthető, reális bevezetés a szívfrekvenciába és a keresztképzésekbe. Az edzőtermek célja, hogy helyet biztosítson a jack-of-all-trades sportolóknak. A közösségi média szükségszerű, még akkor is, ha bizonyos esetekben szükséges rossz.

Az emberek nem csak edzésre járnak edzeni. Függetlenül attól, hogy egy adott edző, akinek a hozzáállását szeretik, vagy az érzés, csapatmunka az osztály engenders, fitness lehet egy nagyon társadalmi élmény. Az olyan cégek, mint a SoulCycle, tudják ezt: az oktatói személyisége egy bizonyos döntetlen, ügyfelei pedig egy “törzs tagjai.”Van értelme; tanulmányok azt mutatják, hogy az életmód változások nagyobb valószínűséggel ragaszkodnak az emberek, akik támogatják a csapattársak vagy vezetők.

A koronavírusvihar elkerülése érdekében és felkészülés a következőre

Hogy elkerüljük a coronavírus viharát, és felkészüljünk arra, ami ezután következik, biztosítsuk, hogy edzői elérhetőek legyenek a közösségi médiában. Az emberek “click” bizonyos oktatók. Lehet, hogy nem élvezik az edzést, ha nem ” az a kedd esti HIIT óra Jeremyvel.”A tornateremben (Jeremy és az ügyfél) a legjobb, ha van néhány edzés elérhető a YouTube-on, ha nem igény szerint, Jeremy személyisége pedig elérhető a Twitteren vagy Instagramon. De bölcsen használd a közösségi médiát. A coronavírus jelentős hatással volt a világra, és arra számítva, hogy ügyfelei mit akarnak, empatikusnak kell lenniük azzal kapcsolatban, hogy mi segíthet nekik most, vagy tartalmazhat vidámságot vagy figyelemelterelést, ami segíthet a következő napokban. Verizon például digitális koncerteket adott a Twitteren. Ez befecskendezte a vidámság ragyogó szikráját az ügyfelek életébe.

Mindig az embereidet helyezd előtérbe. A hírek tele vannak horror sztorikkal arról, hogy a vállalatok rosszul bánnak az alkalmazottaikkal. Tapasztalataim szerint a fitneszipar nagy része vállalkozói munkaerőre támaszkodik. Az edzők, hogy azok dolgoznak a termelés, a legtöbb fitness alkalmazottak munka Szabadúszó vagy óránkénti alapon. Ez maradt számtalan fitness szakemberek sebezhető során COVID-19, sok eltávozott, amíg az edzőtermek képesek újra megnyitni, vagy a termelés egy adott berendezés indul újra.

Hogy segítsen, segítsen megtalálni értelmes munkát a nép a közösség. Lehetővé teszi az edzők számára, hogy videókat vagy blogokat készítsenek otthonról. Ez nem csak értelmes forrásokat biztosít ügyfeleink számára, hanem lehetővé teszi, hogy továbbra is támogassa a legnagyobb eszköz: a csapat. Minél hamarabb rájönnek, hogy sikerük közvetlen kapcsolatban áll a boldog, biztonságos és produktív munkaerővel, annál jobb lesz nekik.